فروشگاه اينترنتي ملاقه فروشگاه اينترنتي ملاقه .

فروشگاه اينترنتي ملاقه

اپيلاتور و ليدي شيور 3 كاره پروويو مدل Pw-2106

اپيلاتور و ليدي شيور 3 كاره پروويو مدل Pw-2106

اپيلاتور و ليدي شيور 3 كاره پروويو مدل Pw-2106 يكي از محصولات كارآمد و با امكانات زياد است كه به بازار عرضه شده است. اين دستگاه كه در شركت Prowave توليد شده و به بازار عرضه شده است، داراي سه سري خط زن، شيور و بيكيني مي باشد. اين موكن برقي با بدنه اي به رنگ سفيد و همچنين قابي با رنگ بنفش طراحي شده است و داراي يك كيف بسيار زيبا و مستحكم جهت نگهداري و حمل آن مي باشد كه اين كيف نيز همرنگ با قاب روي بدنه دستگاه مي باشد. از ديگر لوازم جانبي كه به همراه اين دستگاه ارائه شده مي توان به كيسه آمونياك يا همان كيسه خنك كننده، پد الكلي براي ضد عفوني كردن و يك شارژر اشاره كرد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۴:۴۳ توسط:افر ا موضوع: نظرات (0)

ريش تراش ضد آب پروويو مدل Pw-1112

ريش تراش ضد آب پروويو مدل Pw-1112

ريش تراش ضد آب پروويو مدل Pw-1112 محصولي قدرتمند در زمينه ي پيرايش مي باشد كه داراي تيغه هاي تركيبي است. اين دستگاه قادر است موهاي بسيار كوتاه را نيز به وسيله ي تيغ هاي متحركي كه روي سطح آن قرار گرفته است، اصلاح كند. ريش تراش پروويو pw-1112 ضد تعريق مي باشد و پس از استفاده قابل شستشو است. براي تميز كردن سطح اين محصول ابتدا مي توان از برس كوچكي كه به همراه آن ارائه شده است، موهاي داخل تيغه ها را بيرون آورد و سپس سري را به وسيله ي آب شستشو داد. از مزاياي اين دستگاه مي توان به شارژ سريع و نگهداري شارژ مناسب و همچنين صفحه نمايشي كه نشان دهنده ي مقدار شارژ است اشاره نمود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۰:۳۸ توسط:افر ا موضوع: نظرات (0)

ريش تراش ضد آب Prowave مدل Pw-1111

ريش تراش ضد آب Prowave مدل Pw-1111

ريش تراش ضد آب Prowave مدل Pw-1111 با بدنه اي قابل شستشو يكي از محصولات بسيار خوب شركت پروويو مي باشد. اين دستگاه به خوبي شارژ را در خود نگه مي دارد و از ولتاژ جهاني جهت اتصال به پريز بهره مي برد. بدنه ي اين دستگاه ضد تعريق است و تيغه هاي آن به راحتي موهاي خيلي كوتاه را نيز اصلاح مي كند. از آنجائيكه داشتن يك ريش تراش خود در منزل يا مسافرت بسيار ضروري است، اين محصول پيشنهاد بسيار خوبي براي شما محسوب خواهد شد. اين دستگاه همچنين داراي تيغه ي خط زن نيز مي باشد، كه پشت دستگاه قرار گرفته است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۹:۳۵ توسط:افر ا موضوع: نظرات (0)

اتو موي ديجيتالي ProWave مدل Pw-5103

اتو موي ديجيتالي ProWave مدل Pw-5103

اگر از دسته افرادي هستيد كه به تنوع در مدل موهاي خود علاقه منديد و استفاده ي زيادي از اتو مو داريد، اتو موي ديجيتالي ProWave مدل Pw-5103 پيشنهاد مناسبي براي شماست. اين محصول يكي از توليدات با كيفيت شركت پروويو مي باشد كه علاوه بر زيبايي ظاهري، با داشتن صفحات سراميكي و حرارت يكنواخت حافظ سلامت موهاي شما نيز هست. اين دستگاه بدليل قدرت بالاي صاف كنندگي، امكان استفاده در آرايشگاه ها را به كاربران مي دهد. در صورتي كه از ديگر انواع اتومو استفاده كرده باشيد، مي دانيد كه در بسياري از اتوها زمان زيادي صرف گرم شدن دستگاه مي شود. اما اين اتو مو به يمن بهره گيري از تكنولوژي PTC در كمترين زمان ممكن به بالاترين درجه خود خواهد رسيد و تنها 8 ثانيه براي گرم شدن نياز دارد.

مشخصات ظاهري محصول

اتو موي ديجيتالي ProWave مدل Pw-5103 به نحوي طراحي شده كه استفاده از آن بسيار آسان است. اين محصول داراي سيم گردان در انتهاي بدنه مي باشد و در زمان كار با دستگاه، از گره خوردن سيم جلوگيري مي كند. همچنين يك قفل لولا روي دستگاه وجود دارد. با استفاده از اين قفل، اتو مو جاي كمتري را اشغال مي نمايد و كاربر مي تواند آن را به راحتي در كيف خود حمل كند. كناره هاي صفحات و روي بدنه اين محصول محفظه هايي وجود دارد كه حرارت را از دستگاه خارج مي كنند و مانع از گرم شدن بيش از حد اتو مي شوند. سه كليد روي بدنه دستگاه وجود دارد كه امكان روشن و خاموش كردن و در صورت نياز كم و زياد كردن دما را به كاربر مي دهد. اين دستگاه داراي صفحه نمايش ديجيتالي است كه نشان دهنده ي درجه حرارت فعلي اتو مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۲۶:۴۳ توسط:افر ا موضوع: نظرات (0)

دستگاه ريش تراش حرفه اي Prowave مدل Pw-1107

دستگاه ريش تراش حرفه اي Prowave مدل Pw-1107 داراي سه تيغه مي باشد كه به خوبي روي پوست صورت قرار مي گيرند و كوتاه ترين موها را نيز اصلاح مي كنند. يك تيغه ي خط زن نيز براي كوتاه كردن موها و خط انداختن در پشت دستگاه قرار گرفته است. اين دستگاه داراي يك كليد براي روشن و خاموش كردن و يك صفحه نمايش روي دستگاه مي باشد. صفحه نمايش دايره اي شكل اين محصول در زمان روشن شدن دستگاه با رنگ پس زمينه ي آبي ميزان شارژ را نمايش مي دهد. يك پايه ي بسيار زيبا براي اين ريش تراش در نظر گرفته شده است كه بعنوان شارژر نيز مي توان از آن استفاده نمود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۲۴:۵۹ توسط:افر ا موضوع: نظرات (0)

موپيچ حرفه اي ProWave مدل Pw-4115

موپيچ حرفه اي ProWave مدل Pw-4115

يكي از روش هاي آرايش مو فر كردن آن مي باشد. راه هاي زيادي براي فر كردن مو وجود دارد كه استفاده از انواع موپيچ يكي از آنهاست. موپيچ حرفه اي ProWave مدل Pw-4115 دستگاهي است كه به راحتي موهاي شما را حالت مي دهد و با چرخش خودكار به راست و چپ از خستگي دست شما جلوگيري مي كند. اين محصول يكي از توليدات شركت پروويو مي باشد كه در كشور آلمان طراحي شده است. اين دستگاه دو سري استوانه اي جداگانه با سايزهاي متفاوت از استوانه ي حرارتي اصلي دارد كه به صورت مجزا در جعبه محصول قرار گرفته است و براي حالت دادن موها به فرهاي ريزتر قابل استفاده مي باشد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۶:۵۳ توسط:افر ا موضوع: نظرات (0)

اتو موي بخاركش ProWave مدل Pw-4114

اتو موي بخاركش ProWave مدل Pw-4114

يكي از دستگاه هاي قدرتمند در زمينه ي آرايش مو، اتو موي بخاركش ProWave مدل Pw-4114 مي باشد كه داراي صفحات منعطف با تكنولوژي نانو تورمالين است. اين دستگاه كه جهت صاف كردن مو طراحي شده، از قابليت هاي مناسبي براي اين كار برخوردار است. اتو موي بخاركش پروويو داراي يون هايي است كه با اتو كشيدن، موهاي شما را براق مي كنند. با توجه صفحه نمايش ديجيتالي كه براي اين محصول در نظر گرفته شده است، مي توان آن را يك اتو موي ديجيتالي نيز ناميد. امكان استفاده از اين دستگاه براي موهاي خشك و مرطوب وجود دارد. پيشنهاد مي شود قبل از اتو كشيدن موهاي خيس را با سشوارهاي پروويو خشك نماييد اما با اين وجود پس از استحمام و نم گيري كامل مو نيز مي توان از اين اتو مو استفاده نمود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۵:۵۷ توسط:افر ا موضوع: نظرات (0)

برس موي حرارتي ProWave مدل Pw-5112

برس موي حرارتي ProWave مدل Pw-5112

برس موي حرارتي ProWave مدل Pw-5112 يكي از محصولات شركت پروويو مي باشد كه علاوه بر شانه كردن و باز كردن گره هاي مو، كار صاف كردن موها را نيز انجام ميدهد. اين محصول جهت صاف و خشك كردن مو طراحي شده است و قادر به لخت و يكدست كردن مو به صورت كامل نيست. بنابر اين در صورتي كه نياز به لخت كردن مو نيز داريد، بهتر است در كنار اين برس حرارتي، از يك اتو موي پروويو نيز استفاد نماييد. از آنجائيكه اين دستگاه داراي فناوري توليد يون مي باشد، سرعت خشك كردن موها را بالا برده و به همين دليل آسيب كمتري در اثر برخورد حرارت به مو مي رسد. همچنين برس موي حرارتي پروويو با استفاده از اين فناوري پس از خشك كردن مو، موها را وز نمي كند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۴:۲۲ توسط:افر ا موضوع: نظرات (0)

اپيلاتور و ليدي شيور 3 كاره پروويو مدل Pw-2105

اپيلاتور و ليدي شيور 3 كاره پروويو مدل Pw-2105

اپيلاتور و ليدي شيور 3 كاره پروويو مدل Pw-2105 يك دستگاه عالي مي باشد كه از امكانات و قابليت هاي فراواني برخوردار است. اين دستگاه تمامي نيازهاي كاربر را به صورت كامل برطرف مي سازد و از آنجائيكه داراي بدنه ي ضد آب مي باشد، امكان استفاده از آن در زمان مرطوب بودن بدن و پس از استحمام نيز وجود دارد. توصيه مي شود كه براي استفاده از اپيلاتور عصرها را انتخاب نماييد. زيرا در صورتي كه پس از استفاده دچار التهاب يا خارش شديد، اين مشكل تا صبح فردا از بين خواهد رفت و جاي نگراني وجود ندارد. براي جلوگيري از اين موضوع پس از اپيلاسيون مي توانيد از يك مرطوب كننده مناسب فاقد الكل استفاده نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۳:۰۰ توسط:افر ا موضوع: نظرات (0)

سشوار حرفه اي ProWave مدل Pw-3110

سشوار حرفه اي ProWave مدل Pw-3110

سشوار حرفه اي ProWave مدل Pw-3110 محصولي قدرتمند از شركت پروويو مي باشد كه از ويژگي ها و قابليت هاي بالايي برخوردار است. اين سشوار براي استفاده در آرايشگاه ها و سالن هاي زيبايي بسيار كارآمد و مناسب است. تجهيز اين دستگاه به سيستم آيونيك خودكار يكي از ويژگي هاي منحصر به فرد آن مي باشد كه از ايجاد الكتريسيته ي ساكن در موها جلوگيري و با توليد يون هاي منفي به براق شدن و درخشندگي هرچه بيشتر مو كمك مي كند. اين دستگاه داراي دو سري متمركز كننده هوا و يك ديسپانسر مي باشد كه كارايي اين دستگاه را افزايش مي دهند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۱:۰۰ توسط:افر ا موضوع: نظرات (0)